Planera? vad är de?

Jaha, då sitter man här hemma precis kommit hem från jobbet, fick gå
lite tidigare och de behövdes kan jag säga!
Igår skulle jag städa, packa och göra allt klart för avfärd idag!
Det gick ju sådär, städade jag igår? själv klart inte, packade jag? nej!
Ja men då är ju allt som det ska, jag har sparat allt till sista sekund, inte så
ovanligt för att vara jag!

Jag kanske ska berätta varför jag ska packa och städa, jo de är nämligen så att i helgen
blir de hassela, det kommer förmodligen bli super kul, vi är ju ett helt tjejgäng som åker!
Själv klart lägger jag upp bilder när jag kommer hem! =)

Skulle gärna sitta här och skriva hela dagen, men ni skulle aldrig orka läsa allt, och jag skulle
inte få något gjort tills jag åker ikväll, så vi hoppar över det!
Bäst ja sätter igång direkt!

Glad påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0