Upp och ner, ut och in . .

Hello!

Det blev sent idag, och jag känner ingen lust att skriva, men gör de i alla fall!

Idag har de varit en lång dag, klev upp vid halv 7 åkte till Östersund vid halv 8
sen blev vi där hela dagen! Det var i alla fall jätte trevligt, men nu är jag trött!

I morgon är det dax för jobb igen och de känns sådär, skulle nog behöva nån dag
till ledigt, men men det är väl bara att gilla läget!

Ja inte för att jag tror att jag är den ända på jorden men den här jävla snön gör mig
sjukt deppig! känner verkligen ingen lust med något när de bara är tråkigt, kallt och blött ute!
Känns som sommaren aldrig kommer, och vintern börjar om, och om igen!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0