En bra dag!

Men hejsan!

Va ner till stan förut och drack en kaffe med her Daniel han argade lite på mig
då det alltid stog att mina dagar va skit! Men idag är en riktigt bra dag, solen skiner
vinet står på borden, min extra mamma ha gett mig massor av goda råd och sist men inte
minst jag ska på sexparty! Ja ni hör ju själv hur mycket bättre kan en dag bli?

Så här sitter jag med bra musik, lite vin och självklart en cigg =)

Det kommer bli en super trevlig kväll hoppas jag med massa roliga saker att handla,
har dock blivit förvarnad att de är väldigt dyra saker och med lite vin i sig verkar väl allt vara på rea!
men jag lovar ska tänka mig för.

Ja men nu ska ja göra mig klar för en kväll med en hel del bus!

Bye Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0